خواهر

ساخت وبلاگ

مشکلات خانوادگي سد راه پيشرفت شما | در مرکز مشاوره خانواده

 

سرنوشت همه انسان ها در مراحل حساس زندگي شان رقم مي خورد.

براي مثال، کنکور و ازدواج دو فاکتور مهم در تعيين سرنوشت و جايگاه اجتماعي فرد در کشور ما محسوب مي شوند.

اما اصلي ترين فاکتور که مرحله اي نيست و هميشه همراه ماست، فاکتور خانواده است.

با ما در مرکز مشاوره خانواده گپچه همراه باشيد.

 

چرا زندگي در حضور خانواده سرنوشت ساز است؟

گاهي اوقات شاهد به دنيا آمدن نوزادي در جمع فاميل و آشنايان هستيم.

بعد از چند سال متوجه تغيير رفتار کودک به رفتاري شبيه به رفتار خانواده مي شويم.

در واقع به وضوح مشاهده مي کنيم که کودک حرکات پدر را تقليد مي کند و از کلمات مادر استفاده مي کند.

در حقيقت، آن کودک طوري زندگي مي کند که پدر و مادرش به صورت ناخودآگاه تعيين کرده اند.

بعد از ذکر چنين مثالي به خوبي متوجه سرنوشت ساز بودن مبحث خانواده مي شويم.

خانواده ما در دوران هاي مختلف زندگي مان، تاثيرگذار هستند. هرچند که اين تاثير مي تواند مثبت يا منفي باشد.

ما از سنين پايين تر شروع به تماشاي رفتارها کرده و سپس آنها را فرا مي گيريم.

با بزرگ تر شدن کودک و پا گذاشتن به مرحله نوجواني زندگي اجتماعي او آغاز مي شود.

اين زندگي اجتماعي عمدتا شامل مدرسه مي شود.

اما باز هم فرزند خانواده بوده و زندگي خانوادگي او به اتمام نمي رسد.

حتي افراد بعد از تشکيل خانواده و ازدواج هم، با پدر و مادر خود در تعامل هستند و ...

پس متوجه شديم که خانواده بخش اصلي زندگي ما را تشکيل مي دهد و بديهي است که چنين بخش مهمي، تاثير مهمي هم خواهد گذاشت.

 

مشکلات خانوادگي ؛ چيزي که بايد حل شود

 

متاسفانه همه اين تاثيرات مثبت و سازنده نيستند.

افراد زيادي هستند که مدام از وضع خانوادگي شان مي نالند و به آن اعتراض مي کنند.

دلايل گوناگوني وجود دارد و حتي نمي توان حق را به کسي داد.

گاهي تقصير بر گردن پدر يا مادر است و گاهي بر گردن فرزند.

در دين مبين اسلام سفارش زيادي به محترم شمردن والدين شده و حتي در آيين ما حرف از عاق والدين به ميان است.

اما نکته جالبي که وجود دارد اين است که عاق فرزند هم ممکن است و فرزندان هم مي توانند پدر و مادرشان را عاق کنند.

البته ما در اينجا به اين بحث نخواهيم پرداخت و اميدواريم سرنوشت هيچ کس به اين قضيه منتهي نشود.

اما ذکر اين مورد لازم است تا همه متوجه آن بشوند که فرزند، انسان نوپايي است و نبايد به سبب حق سرپرستي بر او ، به او ظلم کرد.

خيلي از اين مشکلات قابل حل هستند و برخي نيز به موجب شرايطي که پيش مي آيد غيرقابل حل !

اما اين وظيفه ماست تا تصميمي درست اتخاذ کنيم.

با اين مشکلات کنار بياييم يا با آنها بجنگيم. با والدين مان راه دشمني بگيريم يا سعي در جلب رضايت شان داشته باشيم و ...

همه اينها مي توانند گزينه هايي از تصميماتمان باشند.

اما تصميم درست چيست و چطور مي توانيم آن را عملي کنيم؟

 

تصميم درست براي حل مشکلات خانوادگي

در اکثر مواقعي که فرد دچار اين گونه مشکلات مي شود، تصميم درست مراجعه به مشاور است.

حتي مشورت با يک دوست و رفيق هم نمي تواند راهگشا باشد.

بايد به يک مشاور خوب مراجعه کرده و از او کمک بگيريم.

مشاور خانواده مي تواند کمک زيادي به بهبود روابط تان در کانون خانواده کند.

هستند افرادي که حتي به خاطر اين مشکلات نمي توانند حضوري مراجعه کنند.

براي مثال نوجواني را درنظر بگيريد که نمي تواند بدون اجازه اولياي خود، از خانه بيرون برود.

اين خانواده با به مشاوره رفتن مخالفند و محدوديت هاي زيادي براي فرزندشان ايجاد کرده اند.

 

خوب در اين گونه مشکلات راهکار چيست؟

بله ! مشاوره خانواده آنلاين .

 

زندگي آنلاين و مشاوره خانواده آنلاين

 

ما در گپچه مرکزي موسوم به مرکز مشاوره آنلاين ايجاد کرده ايم تا اين دسترسي را براي همه افراد از همه نقاط ايران فراهم کنيم.

البته که مي توانيد در اين مرکز مشاوره، از انواع مشاوره ها بهره گيري کنيد.

فرض کنيد يک مرکز مشاوره خانواده آنلاين هميشه در اختيار شماست تا هر زمان که فکر کرديد مناسب است، با متخصصين تماس حاصل کرده و يا ارتباط بگيريد.

امروزه مشاوره خانواده آنلاين بسيار سودمند و سريع است.

اگر شما هم احساس مي کنيد کوچک ترين مشکلي در خانواده تان ايجاد شده به سرعت اقدام کنيد.

مشاوره خانواده آنلاين نه تنها براي افراد درگير مشکلات خانوادگي مناسب است بلکه براي افرادي که مشکلي ندارند اما در فکر بهبود روابط شان هستند هم مناسب خواهد بود.


هيچ يک از اعضاي مرکز آنلاين مشاوره گپچه دوست ندارند که شما ذره اي سختي ببينيد.

اما چه مي شود کرد؟! متاسفانه گاهي اين مشکلات اجتناب ناپذيرند و بايد با آنها جنگيد.

با گپچه تماس حاصل کنيد و در اين ارتباط آنلاين آن طور که دوست داريد زندگي تان را پيش ببريد.

منبع: گپچه

 

 

 

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : مشکلات,خانوادگی,سد,راه,پیشرفت,شما,در,مرکز,مشاوره,خانواده, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 151 تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 ساعت: 16:31

بهترين ويتامين براي بدن

t7w_m3.jpg

گروهي از ترکيبات طبيعي که براي حفظ سلامتي بدن لازم و ضروري هستند، ويتامين ها نام دارند. بدن انسان قادر به توليد ويتامين ها نيست و يا در صورت توليد اين مواد، مقدار آن بسيار کم و ناچيز خواهد بود؛ بنابراين بيشتر نياز خود به اين مواد را از طريق غذا تامين مي کند. البته گاهي نيز فرد ناچار است به منظور جبران کمبود برخي ويتامين ها، به دستور پزشک، از مکمل هاي دارويي استفاده کند. در اين مقاله قصد داريم چند ويتامين مهم و ضروري براي بدن را معرفي کرده و تاثيرات هر کدام از آن ها بر سلامت جسم و روان را بررسي نماييم.

اينوزيتول

اينوزيتول يا ويتامين B8  يک قند کربوکسيليک است که از ترکيب يک الکل قندي با شيريني ساکارز (قند سفره) به دست مي آيد. اين ماده در مغز و ساير بافت هاي پستانداران وجود داشته و مسئول انتقال سيگنال هاي سلولي به هورمون ها، انتقال دهنده هاي عصبي و فاکتور رشد است. کليه انسان روزانه دو گرم اينوزيتول توليد کرده و ساير بافت ها آن را سنتز مي کنند. اين ماده به طور طبيعي در برخي ميوه ها (مانند پرتقال، هلو و گلابي)، سبزيجات (مانند فلفل دلمه‌اي، گوجه فرنگي، سيب زميني، مارچوبه و سبزيجات داراي برگ سبز)، حبوبات، غلات کامل و غلات تصفيه نشده، گوشت و تخم مرغ، دانه ها، آجيل و ... وجود دارد. علاوه بر آن بدن انسان مي تواند کربوهيدرات هاي دريافتي را نيز به اينوزيتول تبديل کند. درست است که به اينوزيتول، ويتامين B8 نيز گفته مي شود اما اين ماده ويتامين نبوده و يک قند پرکاربرد محسوب مي شود. اين ماده يکي از اصلي ترين عناصر غشاي پوست است و همچنين هورمون انسولين را کنترل مي کند. از ديگر مزيت هاي اين ماده مي توان به درمان افسردگي، درمان و بهبود اختلال دو قطبي، کاهش اضطراب و وحشت، بهبود علائم سندرم تخمدان پلي کيستيک، کنترل عوامل خطر سندرم متابوليک، جلوگيري از ابتلا به ديابت در دوران بارداري و ... اشاره کرد. بنابراين خريد اينوزيتول و مصرف آن مي تواند بر حفظ و تقويت سلامت جسم و روان شما کمک کند.

ويتامين D3

يکي از ويتامين هاي مهم و ضروري براي بدن، ويتامين D است که به بدن در جذب کلسيم کمک مي کند. همچنين تاثير زيادي در جلوگيري از ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي و برخي از انواع سرطان ها داشته و به تقويت سيستم ايمني بدن کمک مي کند. همچنين از طريق بازيافت فسفات توسط کليه ها، آن را به خون برگردانده و  Ph را در سطح مطلوبي مي دارد. ويتامين D2 و D3 مکمل هايي هستند که براي جبران کمبود ويتامين D  بايد مصرف شوند. سنتز ويتامين D2 از ويتامين D3 آسان تر بوده و در ايالات متحده بيشترين ميزان مصرف را دارد. اصلي ترين تفاوتي که ويتامين هاي D2 و D3 با يکديگر دارند، منبع آن ها است. D2 منبع گياهي داشته و بيشتر در نان و غلات تقوت شده و شير و ... يافت مي شود؛ در حالي که D3 منبع حيواني و جانوري داشته و نوعي از آن نيز به طور طبيعي در بدن از طريق دريافت نور خورشيد توليد مي شود. نام ديگر ويتامين D3 کلکلسيفرول بوده و يک هورمون استروئيدي است که ساختار آن شبيه به استروئيدهايي نظير تستوسترون، کلسترول و کورتيزول بوده و نقش مهمي در جذب ويتامين A ، کاني سازي استخوان ها و تنظيم کلسيم و فسفر بدن دارد. همان طور که به آن اشاره کرديم، ويتامين D3 در مواد غذايي حيواني يافت مي شود. از جمله منابع مهم اين ماده زرده تخم مرغ، روغن ماهي، کره، ماهي هاي چرب، گوشت کبد گاو، پنير و ... مي باشند. همچنين مي توان در برخي از رنگ هاي خوراکي، آسپارتام (فنيل آلانين)، روغن بادام زميني، روغن سويا و شکر نيز ويتامين D3 را پيدا کرد. خاصيت هاي دارويي و درماني اين ماده موجب شده که خريد ويتامين D3 و مواد غذايي حاوي آن بسيار مورد توجه قرار گيرد. اين ماده به استحکام استخوان ها کمک کرده و مانع از ابتلا به پوکي استخوان، راشيتيسم، استئومالاسي، بيماري هاي کليوي و .. مي شود.

فوليک اسيد (ويتامين B9)

فوليک اسيد حالت پودر شده ويتامين B9 بوده که نسبت به فولات هاي طبيعي جذب بالاتري دارد. اين ماده محلول در آب بوده و به عنوان يک مکمل قوي در دوران بارداري به شمار مي رود. همچنين در سلامت قلب و عروق بسيار مهم و موثر بوده و به عملکرد بهتر مغز نيز کمک مي کند. اسيد فوليک در مواد غذايي چون حبوبات (مانند لوبيا، عدس)، برنج قهوه‌اي، مرغ، گوشت خوک، گوشت گوسفند، پنير، اسفناج، سبزي روتاري، مارچوبه به مقدار قابل توجهي يافت مي شود. کمبود فوليک اسيد در بدن مي تواند موجب بروز مشکلاتي مانند تنگي نفس، اسهال، فراموشي و مشکلات ذهني، تحريک پذيري و کاهش يا از دست دادن اشتها شود. اين ماده به جلوگيري از ابتلا به کم خوني و درمان آن، درمان عفونت ‌هاي لثه و جذب مواد مغذي توسط روده کمک کرده و براي از دست دادن حافظه، بيماري آلزايمر، کاهش شنوايي مرتبط با سن، سندرم پاي بي قرار، درد عصبي، افسردگي و اختلال خواب، دردهاي عضلاني، جلوگيري از آسيب زودرس ماکولا، کاهش علائم پيري، ضعف استخوان (پوکي استخوان) و ... بسيار مفيد و موثر خواهد بود. براي خريد فوليک اسيد مي توانيد به سايت شرکت پيشگامان شيمي، يکي از بزرگ ترين شرکت هاي بازرگاني در زمينه تامين مواد اوليه و واردات محصولات شيميايي، مراجعه کرده و اين محصول را در بسته بندي هاي 25 کيلوگرمي سفارش دهيد.

ويتامين B1

ويتامين B1 که به آن تيامين نيز گفته مي شود، يک ويتامين محلول در آب بوده که نقش مهمي در متابوليسم گلوکز داخل سلولي داشته و به بدن کمک مي کند کربوهيدرات ها و چربي ها را به انرژِ تبديل کند. اين ماده همچنين براي عملکرد قلب، سيستم عصبي و دستگاه گوارش بسيار مفيد و موثر بوده و در بدن ذخيره نمي شود. ويتامين B1 را مي توان در حبوبات، نان و غلات و ماکاروني سبوس دار، غلات صبحانه غني شده، جگر و ماهي قزل آلا يافت. اين ماده در پزشکي کاربردهاي بي شماري دارد. افراد مبتلا به کوليت اولسراتيو، اسهال مداوم و اشتهاي ضعيف و همين طور کساني که در کما هستند اين ماده را مصرف مي کنند. اين ماده همچنين در بهبود زخم هاي شانکر، آب مرواريد، گلوکوم و ساير مشکلات بينايي، ايدز، سندرم مخچه (نوعي آسيب مغزي)، سرطان دهانه رحم، درد ديابتي، فشار خون، بيمارهاي قلبي، بيمارهاي کليوي، سيستم ايمني ضعيف و ... موثر مي باشد. همين طيف گسترده مزيت ها و خاصيت هاي دارويي و درماني موجب افزايش خريد ويتامين B1 و مصرف اين ماده شده است.

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : بهترین,ویتامین,برای,بدن, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 140 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 15:42

Effective Mode Interior Design Ideas

Using mode interior design ideas can provide you with the most effective decor for your home, office, or workplace, and you may find that it can give your space a fresh, trendy feel. many folks wonder what they will do to boost the texture of their house, and you will find that employing a mode interior design can breathe a fresh breath of life into your house.

Many people who investigate mode interior decorating haven't any idea how they will do so effectively, and that they simply find any fuiture and decorations that look as mode and stylish as possible. However, they find yourself living in an exceedingly cold, uncomfortable home with items that look good but serve little or no function in an exceedingly home or office.

Real design is all about finding the correct balance between function and style, and you would like to recollect that when buying your mode decorations. Finding fuiture and decorations that blend both function and form is that the best thanks to decorate your house using mode design, and therefore the majority of the inside design ideas that you simply find online will reinforce the importance of the fusion of the 2 aspects.

Here are some mode interior design ideas that you simply can use to form your house look trendy, mode and fashionable:

1. when choosing the color scheme for your home, you would like to use colors that are 'cool'; to attain the correct interior decor. White might not be the right choice for each home, but you must choose a combination that matches the fashion of your fuiture's sleek, stylish appearance. Use colors that are tempered and 'cool'; to make the proper effect of a contemporary, stylish decor.

2. The feel that you just use for your fuiture and items round the home is vital. An excessive amount of comfort simply ruins the fashionable look, and you must choose colors and fabrics that are neutral and blend easily into the background. To feature comfort and softness to your room, you'll use fabric drapes, but you would like to stay the whole feel of the space simplistic by keeping the elegance of the material minimal.

3. Don't use lavish, colorful decorations and accessories that simply demand that you simply eye specialize in them. Rather, use items that are metallic and glass to make an environment which will allow them to blend into the background of your overall decor. Don't overuse decorations and accessories, because the mode feel is in the midst of a minimalistic decor. Use tiny low number of things that emphasize clean lines and order in your home, and keep them from attracting attention.

Many people tend to confuse mode and contemporary interior design. While the 2 are fairly similar, there's a small difference. Contemporary design is formed to be as mode and classy as possible, and there are variety of aspects that contemporary design has in common with mode design. However, all mode interior design ideas will tell you that minimalistic design is that the most significant a part of the fashionable interior decor, and contemporary interior design doesn't consider that minimalistic design to be an integral a part of the general decor.
The mode interior design ideas given above can facilitate your start creating the proper mode, trendy atmosphere for your house or office. You’ll find that a number of the fashionable interior design ideas above are perfect for you, while others simply won't add your space. Use all or a number of the ideas above to assist you create your perfect space, and you'll find that a contemporary interior design is strictly what your house or office needed.

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making fuiture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

 

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : Effective,Modern,Interior,Design,Ideas, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 134 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 6:52

امير تتلو کيست؟

 

نام اصلي امير تتلو، امير مقصود لو است. اين خواننده‌ي ايراني حواشي بسيار زيادي داشته است. البته شايد بهتر باشد بگوييم که تتلو به واسطه‌ي همين حاشيه توانسته اينقدر معروف شود و در آمد کسب کند.

اما واقعا امير تتلو کيست و چگونه پول در مي‌آورد؟  آيا سايت تتل بت ربطي به تتلو دارد؟ اگر شما هم به دنبال جواب اين سوال ها هستيد در ادامه‌ي اين مقاله با ما همراه باشيد.

 

امير تتلو کيست؟

امير تتلو متولد 20 شهريور 1362 است. اين خواننده‌ي مشهور تا ديپلم بيشتر درس نخوانده است. آخرين مدرک تتلو ديپلم رياضي است.

همان طور که امير تتلو بارها هم در شعرهايش و هم در مصاحبه هايش گفته است، وضعيت خانوادگي خوبي نداشته است. هم مادرش و هم پدرش به کارگري مشغول بوده اند تا خرج زندگي خانواده‌ي آنها در بيايد.

امير تتلو آخرين فرزند خانواده‌ي مقصودلو است. امير دو خواهر بزرگتر از خودش نيز دارد.

امير تتلو از دوران نوجواني کار مي‌کرده، حتي براي مدتي شاگرد نجاري و بقالي نيز بوده است.

احتمالا براي شما سوال باشد که چرا نام اميرحسين مقصودلو، لقب تتلو را براي خودش انتخاب کرده است؟

به گفته‌ي خود تتلو، اين لقب هيچ معناي خاصي ندارد و او اين نام را براي اينکه خاص و يونيک باشد انتخاب کرده است!

امير تتلو از همان دوران نوجواني خوانندگي را آغاز کرد، او از اواخر دهه‌ي 70 تصميم با موسيقي رپ آشنا شد. در اين حوزه چند آهنگ منتشر کرد. او براي اينکه به خوبي با  سبک R&B آشنا شود يک سفر دو ساله به دبي داشت و زير نظر شاهرخ سالار آموزش ديد.

او پس از بازگشت از دوبي با حسين تهي گروهي به نام (TNT)  را تشکيل داد. اين گروه چندين آهنگ بسيار موفق داشتند اما پس از مدتي به دلايلي شخصي اين گروه منحل شد.

امير تتلو پس از منحل شدن اين گروه دوباره به دوبي مهاجرت و سعي کرد در دوبي فعاليت موسيقي اش را ادامه دهد. اما به دليل مشکلات مالي در اين کشور هم نتوانسته بماند و دوباره به ايران برگشت.

در ايران شروع به ضبط کردن آلبوم‌هاي زير زميني کرد، البته اين موضوع هم حاشيه ساز شد، او در سال 1390 اولين آلبوم خود را به نام  زير همکف را منتشر کرد، اما در آذر 1392 توسط پليس امنيت اخلاقي به دليل انتشار آلبوم غيرمجاز دستگير و روانه‌ي زندان شد.

 

حواشي‌هاي امير تتلو

همان طور که مي دانيد حواشي اطراف امير تتلو کم نيست، در اين مقاله تصميم گرفتيم با برخي از اين حواشي شما را آشنا کنيم.

  • حواشي فوتبال: او براي جام جهاني 2014 برزيل يک ترک به نام منم يکي از اين يازده تام منتشر کرد. برعکس بيشتر آهنگ هايي که براي حمايت از تيم ملي فوتبال منتشر شد، تم بسيار غمنگيني داشت.

امير تتلو پس از انتشار اين موسيقي به طرفدارانش اعلام کرد که قصد دارد از دنياي موسيقي خداحافظي کند و در ادامه ي زندگي اش فوتبال بازي کند.

حتي امير تتلو يک روز به صورت سرزده سر تمرين سرخابي ها رفت و در پستي به طرفدارانش گفت که قصد دارد جاي علي کريمي را در تيم پرسپوليس بگيرد.  البته همان روز اين خواننده‌ي پر حاشيه توسط مربي وقت پرسپوليس از سر تمرين اخراج شد!

او پس از اينکه نتوانست در تيم پرسپوليس جاي بگيرد تصميم گرفت در تيم ذوب آهن شانسش را امتحان کند که اين تيم هم امير تتلو را قبول نکرد.

  • حواشي حجاب: پيش از اينکه امير تتلو ايران را براي هميشه ترک کند. او از حجاب داشتن بسيار حمايت کرد، او پست‌هاي فراواني در اين مورد در صفحات اجتماعي خودش منتشر کرد. حتي افراد زيادي تبليغات اين خواننده‌ي مشهور در مورد حجاب را به خاطر گرفتن مجوز دانستند، هر چند که حتي با اين تبليغات او نتوانست مجوز براي انتشار آلبوم‌هايش بگيرد!
  • حواشي حمايت از رئيسي: او در آخرين انتخابات رئيس جمهوري در ايران از ابراهيم رئيسي حمايت کرد! او در زمان انتخابات رياست جمهوري اينستاگرامش بيش از 4 ميليون نفر فالوئر داشت، به نظر مي‌رسد که کمپين رئيسي به دنبال کسب آراي اين افراد بوده اند. البته موفق نبودند و ابراهيم رئيسي در انتخابات شکست خورد و اين موضوع تنها به ضرر امير تتلو و ايجاد حاشيه‌ي بيشتر براي او شد!
  • حواشي حرم سراي سلطان: آخرين حاشيه اي که تتلو ايجاد کرد و باعث شد که صفحه‌ي اينستاگرام اين خواننده‌ي رپ براي هميشه حذف شود، صحبت‌هاي او در مورد سوء استفاده‌ي جنسي از کودکان بود!

او در پستي از دختران بين 15 تا 20 ساله‌اي که در ترکيه هستند خواست تا به حرم سراي سلطان او ملحق شوند!

همين موضوع باعث  حاشيه‌هاي بسيار زيادي براي اين خواننده شد و در نهايت نيز اينستاگرام صفحه‌ي تتلو را بست و اظهار کرد که اين خواننده ديگر به هيچ عنوان نمي تواند در اينستاگرام به فعاليت بپردازد.

منبع : alinaqijahani

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : امیر,تتلو,کیست؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 140 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 3:26

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : مدیر,تز,مشاوره,پایان,نامه, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 6:12

Effective Mode Interior Design Ideas

Using mode interior design ideas can provide you with the most effective decor for your home, office, or workplace, and you may find that it can give your space a fresh, trendy feel. many folks wonder what they will do to boost the texture of their house, and you will find that employing a mode interior design can breathe a fresh breath of life into your house.

Many people who investigate mode interior decorating haven't any idea how they will do so effectively, and that they simply find any fuiture and decorations that look as mode and stylish as possible. However, they find yourself living in an exceedingly cold, uncomfortable home with items that look good but serve little or no function in an exceedingly home or office.

Real design is all about finding the correct balance between function and style, and you would like to recollect that when buying your mode decorations. Finding fuiture and decorations that blend both function and form is that the best thanks to decorate your house using mode design, and therefore the majority of the inside design ideas that you simply find online will reinforce the importance of the fusion of the 2 aspects.

Here are some mode interior design ideas that you simply can use to form your house look trendy, mode and fashionable:

1. when choosing the color scheme for your home, you would like to use colors that are 'cool'; to attain the correct interior decor. White might not be the right choice for each home, but you must choose a combination that matches the fashion of your fuiture's sleek, stylish appearance. Use colors that are tempered and 'cool'; to make the proper effect of a contemporary, stylish decor.

2. The feel that you just use for your fuiture and items round the home is vital. An excessive amount of comfort simply ruins the fashionable look, and you must choose colors and fabrics that are neutral and blend easily into the background. To feature comfort and softness to your room, you'll use fabric drapes, but you would like to stay the whole feel of the space simplistic by keeping the elegance of the material minimal.

3. Don't use lavish, colorful decorations and accessories that simply demand that you simply eye specialize in them. Rather, use items that are metallic and glass to make an environment which will allow them to blend into the background of your overall decor. Don't overuse decorations and accessories, because the mode feel is in the midst of a minimalistic decor. Use tiny low number of things that emphasize clean lines and order in your home, and keep them from attracting attention.

Many people tend to confuse mode and contemporary interior design. While the 2 are fairly similar, there's a small difference. Contemporary design is formed to be as mode and classy as possible, and there are variety of aspects that contemporary design has in common with mode design. However, all mode interior design ideas will tell you that minimalistic design is that the most significant a part of the fashionable interior decor, and contemporary interior design doesn't consider that minimalistic design to be an integral a part of the general decor.
The mode interior design ideas given above can facilitate your start creating the proper mode, trendy atmosphere for your house or office. You’ll find that a number of the fashionable interior design ideas above are perfect for you, while others simply won't add your space. Use all or a number of the ideas above to assist you create your perfect space, and you'll find that a contemporary interior design is strictly what your house or office needed.

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making fuiture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

 

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : Effective,Modern,Interior,Design,Ideas, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 20:56

به من اين گونه بياموزيد

10 نکته‌ي مهم که کودک درخودمانده مي‌خواهد شما بدانيد

 

مولف: الن ناتبام

مترجمان: مرجان حسني راد - نرگس رحماني - مريم ناظمي - مصطفي تبريزي

-------------------------------------------------------------------

فهرست مطالب :

  • درباره‌ي اين کتاب
  • مقدمه
  • ده نکته‌ي مهم که کودک درخودمانده مي‌خواهد شما بدانيد
  • فصل اول: يادگيري مانند يک چرخه است
  • فصل دوم: ما يک گروه هستيم
  • فصل سوم: من به گونه‌اي متفاوت فکر مي‌کنم 
  • فصل چهارم: رفتار، شيوه‌اي براي برقراري ارتباط است...
  • فصل پنجم: برقراي ارتباط به شيوه‌اي کاربردي 
  • فصل ششم: به من به عنوان يک کل بنگريد...
  • فصل هفتم: بسيار کنجکاو باشيد
  • فصل هشتم: آيا مي‌توانم به شما اعتماد کنم؟
  • فصل نهم: مرا باور داشته باشيد
  • فصل دهم: به من ماهي‌گيري بياموزيد

-------------------------------------------------------------------

درباره کتاب :

     

    کتاب حاضر از زبان يک کودک درخودمانده که براي پرورش فرزندش، خود به مربي اصلي او بدل گشته، نوشته شده است. نويسنده‌ي کتاب براي دستيابي به دانش عميق و تجارب کاربردي در زمينه‌ي پرورش کودکان درخودمانده، تلاش بسياري به خرج داده و اکنون نتايج يافته‌هايش را به زباني خودماني و در عين حال علمي و کاربردي با خواننده‌ي کتاب در ميان مي گذارد. پيام اصلي کتاب اين است که نبايد اين کودکان را دست‌کم گرفت، زيرا درخودماندگي کودک به تنهايي نمي‌تواند مانع پيشرفت و دستيابي او به موفقيت‌هايي هم‌تراز با کودکان عادي شود و در صورت هماهنگي شيوه‌هاي آموزشي با ويژگي‌هاي خاص کودکان درخودمانده، آن‌ها مي‌توانند به جايگاه شايسته‌ي خود در اجتماع دست يابند.

     

    خواهر...
    ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

    برچسب : به,من,این,گونه,بیاموزید, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 157 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 12:57

    لینک دوستان

    خبرنامه